Често задавани въпроси
Регистрация
Как става кандидатстването за кредит?
Ние финансираме здравни и естетични услуги. При посещение в клиниката за избрана процедура и изразен интерес за кредитиране от Ваша страна, заявката може да бъде създадена през нашето партньорско приложение или да получите покана по имейл, която сами да попълните.
Как да разбера има ли шанс да бъда одобрен?
Ние одобряваме повечето заявки за кредит, но шансът за одобрение е малък, ако:
- Не сте навършили 18 години.
- Нямате постоянни доходи или осигуровки.
- Месечният ви доход е по-нисък от исканата сума.
- Имате просрочени или необслужвани задължения.
Защо трябва да имам профил при вас?
Вашият профил предоставя множество удобства, включително достъп до подробна информация за състоянието на Вашите кредити, както и до всички лични данни, които сте ни предоставили.
Трябва ли да се регистрирам предварително?
Не. Регистрацията е част от процеса на кандидастване за кредит.
Колко струва регистрацията?
Кандидатстването за кредит е безплатно. Без да изпращате SMS-и или да плащате предварително.
Защо не получавам ПИН?
Ние изпращаме съобщението до Вашия мобилен оператор. Ако не получите ПИН до 10 минути, свържете се с нас и ще Ви го изпратим отново.
Кредити
Как ще разбера, че сте ми изпратили парите?
Ще изпратим средствата директно на клиниката-партньор. Повече информация за Вашия кредит можете да получите, като влезете в профила си на нашия сайт.
Какво е ГПР?
Годишният Процент на Разходите (ГПР) е показател изразяващ реалната цена на кредита. Той включва следните компоненти – договорената лихва по кредита и дължимите такси. Таксите, които се дължат и оказват влияние върху размера на ГПР могат да бъдат първоначални, годишни, месечни или други.
Как да разбера колко вноски имам?
След като влезете във Вашия профил, посетете страницата "Кредити". Там ще намерите секция с информация за вноските.
Ако искам да получа нов кредит, трябва ли отново да въвеждам данните си?
Не. Ако вече сте регистриран потребител, е необходимо само да влезете в профила си.
Как да платя вноска или да погася кредита си?
Направете плащане по банков път, като посочите номера на Вашия кредит за основание, или чрез касите на Изипей, като за получател посочите АЙ ТИ ЕФ ГРУП АД (Медифин) и Вашето ЕГН.
Дължа ли допълнителна такса, ако погася предсрочно?
За повече информация относно таксите, вижте нашата Тарифа.
Къде се подписва договорът?
При нас няма хартиен договор. Необходимо е да потвърдите, че приемате Договорът и Общите условия, след като ги прочетете внимателно.
Лични данни
Как защитавате личните ми данни?
Ние сме регистрирани в Комисията за защита на личните данни като Администратор на Лични Данни. Вашите лични данни са защитени съгласно изискванията на закона и няма да бъдат предоставяни на трети лица, освен в предвидените от закона случаи.
Други
Какво е работното ви време?
Понеделник – Събота: 08:00 – 20:00 ч.
Неделя: 09:00 – 18:00 ч.
Заявки, постъпили след работното време, се обработват на следващия работен ден.
Неделя: 09:00 – 18:00 ч.
Заявки, постъпили след работното време, се обработват на следващия работен ден.